Τρίτη 23 Οκτωβρίου 2012

Μαμα! Μπαμπα! Tι κάνω;

Μαμα! τι κάνω;
Μπαμπα! τι κάνω;


Είμαι η μαμά Γεωργία και με αυτά τα λόγια ο γιος μας, μας φωνάζει εμένα ή τον μπαμπά του, για να μας δείξει τι φτιάχνει με τα lego του ή με τις πλαστελίνες του ή τι ζωγραφίζει ή τι μας μαγειρεύει.

Εννοεί τι φτιάχνει!

Τώρα που μεγάλωσε λίγο και ειναι 29 μηνών μπορούμε να ασχοληθουμε με χειροτεχνίες!

Τις λατρεύω τις χειροτεχνίες!!!! 

Όταν ήμουν μικρή ήθελα να φτιάχνω μόνη μου τα παιχνίδια μου. Έχω καταναλώσει άπειρες μπογιές, πινέλα, κόλλες, χαρτόνια, μπουκάλια, υφάσματα, κουμπιά, κουτικά, κλωστες και κορδέλες!












Το αστείο είναι ότι δεν είμαι καλή στην ζωγραφική!
Δεν πιάνει το χέρι μου, όπως λένε
Αλλά έχω την όρεξη και την διάθεση για κατασκευές
Πιστεύω πως αυτό είναι που μετράει, γιατί η διαδιασία κατασκευής από μόνη της είναι παιχνίδι και όταν παίζουμε διασκεδάζουμε!
Κι αν αυτό που φτιάξαμε δεν μας αρέσει ή χάλασε?
Δεν πειράζει! Θα φτιάξουμε άλλο!

Έτσι με τον γίο μας ξεκινήσαμε τις χειροτεχνίες.
Το πόσο διασκεδάζουμε δεν περιγράφεται!
Τις πιο πολλές φορές γινόμαστε χάλια, αλλα περνάμε την ώρα μας δημιουργώντας ένα παιχνίδι με το οποίο αργότερα παίζουμε και διασκεδάζουμε.

Η ιδέα του blog ήταν του μπαμπά μας, ο οποίος μας δίνει ιδέες και μας βοηθάει στα δύσκολα και όχι μόνο. Την πρώτη νύξη την έκανε όταν φτιάχναμε την κουζίνα μας (θα σας την δείξω στο μέλλον).
Μου πέταξε την ιδέα .... 
"Γιατί δεν φτιάχνεις ένα σχετικό blog?"
"Πώς θα ονομάσεις το blog σου?"

Μετά σκέφτηκα να βγάζω καμια φωτογραφία απο την διαδικασία κατασκευής και ο μπαμπας μας με ρώταγε:
"Για το blog σου τις βγάζεις?"

Ε, δεν ήθελα και πολύ ....

Αποφάσισα να φτιάξω αυτό το blog...
... για τις μαμάδες που "πιάνουν" τα χέρια τους και τις μαμάδες που δεν "πιάνουν" τα χέρια του, αλλά κυρίως για τις μαμάδες που δεν φοβουνται να λερωθούν και έχουν όρεξη να παίξουν σαν παιδιά με τα παιδιά τους
... για τις φίλες μου μαμάδες, για να τους δώσω ιδέες και για να τις ενημερώσω με τι καινουριο θα παιξουν τα παιδιά μας όταν έρθουν σπιτι μας
... για να φτιάξω ένα ημερολόγιο για το παιδί μας και εμάς, ώστε σε λίγα χρόνια να το ενημερώνουμε όλοι μαζί

Οι πιο πολλές ιδέες είναι της στιγμής και πολλές τις πήρα από τα άπειρα sites που υπάρχουν. Κάποιες κατασκευές τις έχουμε φτιάξει όπως τις βρήκα και άλλες τις τροποποιήσαμε με βάση τις δυνατότητες και το γούστο μας.

Προς το παρόν έχουμε φτιάξει:
- Κρεμαστό με αυτοκινητάκια για την πόρτα του δωματίου
- Πηγάδι με κουβαδάκι μου ανεβοκατεβαίνει
- Δεντρόσπιτο για τα μικρά ανθρωπάκια
- Κουζίνα με φούρνο
- Ψυγείο
- Ενυδρείο με ψαράκια που μπορείς να τα κουνήσεις σας μαριονέτες

Φωτογραφίες από τα στάδια κατασκευής δέν έχω από όλα, αλλά θα σας τα δείξω, θα σας περιγράψω όσο καλύτερα μπορώ την διαδικασία και θα σας διαθέσω και τα sites όπου τα βρήκα.

Καλή διασκέδαση!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου